Sunday 4 October 2015

BISNES BERMENTOR TOPLEADERSCIRCLE


Assalamualaikum....
Hye...dah bulan Oktober da....so this is my first entry for october....
Hari ni nak cerite sesi personal touch dgn my mentor...Yana. Bila berbisnes premium beautiful ni byk perkara positive yang dikaut...terutama bile dalam keluarga #TOPLEADERSCIRCLE. Keluarga bisnes #TLC ni tak kisahlah siapa kita, resume bertingkat tingkat bukan ukuran.Tapi yg menjadi ukuran adalah keinginan dan kesungguhan yg ditunjukkan. Semua tu jelas  dapat tengok pada mentor-mentor #TLC ni.Mane taknye...bile my mentor Yana ni datang jumpa...mesti jadi bersemangat penuh aura aura pisitive melekat tau. Ape yang aku kagum sangat dengan Yana ni sebab aku nampak macam mane betul bersungguhnye die buat bisnes ni dan dia nak jugak anak2 buah die (aku) same2 rasa hasil yang die dah rasa. Aku jadi yakin sebab dia bukan senang2 goyang kaki.she work hard for it disamping dugaan & cabaran dalam hidup dia yang aku tahu personally. Jadi bila tahu tu tiada alasanlah untuk aku kate...ehh tak bole la... sabab mentor sendiri dalam susah pun boleh buat dan dapat!

Dalam TLC ni jugak jelas menunjukkan bisnes ni bukanlah bisnes yang cuma berjanji bagai bulan bintang tapi goyang kaki duit masuk. Bisnes ni kena buat. Buat dengan konsisten dan bersungguh. Cuma yang bertuahnya bila dalam keluarga #TLC kami beruntung sebab dah dikongsikan strategi2 bisnes dari TOP LEADER TLC melalui mentor2..Sape taknak buat bile strategi bisnes dari #jutawanAzlanderaman , ikon sohonita negara #SalhaZain diperturun untuk semua copy paste je...Aduhhh...rugi kalau tak buat...

Lagi satu yang indahnya dalam TOPLEADERSCIRCLE ni...biarlah setinggi mane pun pangkat TOP-TOP mentor ni mereka tetap akan turun untuk bagi tunjuk ajar dan direct bertemu dgn even beginners macam aku nih.Mereka pandang semua orang sama sahaja.Takde pilih2 bulu sebab banyak daripada mereka asalnya orang biasa juga but they transform menjadi LUARBIASA!
 Jadi kalau tak mustahil bagi mereka so tak mustahil untuk aku & sesiapa sahaja kuncinya BUAT & JANGAN PUTUS ASA! 😘

Sesi personal touch semalam dgn my lovely mentor Yana

 Di bawah ni antara koleksi berdating bersama mentor ;)




**Tengah berfikir2 promotion ape nak buat untuk customer2 bulan Oktober nih...hihi
Tunggu esok ye.... 😘


#pbexpert #marlina0134263635 #premiumbeautiful #puncakalam #selayang #raub #onlinebiz #sohobiz #topleaderscircle #bisnesbermentor #bukanbisnesbiasa

No comments:

Post a Comment